Årsmøte 2016

Opprettet torsdag 10. mars 2016

Årsmøtet 2016

Gimlekollen Velforening ønsker velkommen til Årsmøte 2016 på Presteheia Klubbhus Onsdag 20.04.16 kl 19.00.

Se årsberetning for 2015 her.

Innkalling til årsmøte 20.04.16

1. Godkjenning av innkalling

2. Valg av møteleder, referent og protokoll signering

3. Innkomne saker, prosjekter

4. Godkjenning av årsberetning 2015

5. Godkjenning av årsregnskap 2015

6. Godkjenning av budsjettforslag

7. Valg

8. Aktuelle saker. Endringer.

Saker kan meldes styret innen 10. april 2016 via e-post til:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Vi håper så mange som mulig ser nytten av å være solidariske og betale medlemskap i velforeningen. Du er fullverdig medlem med stemmerett på årsmøtet hvis du har betalt kontingent. Den er på kr. 300,- og skal betales til kontonummer 3060.19.32497. Husk å merke med navn og adresse!
Årsmøte torsdag 20. april kl 19 på Presteheia klubbhus. Alle som har betalt kontingent kan stemme.

Alle kan bli medlem i vårt vel

Et medlemskap i Gimlekollen velforening er i dag frivillig, og koster kun kr 300,- pr husstand pr år. Bor du mellom Jegerberg og Fagerholt, så er det naturlig at du skal føle deg både hjemme og tilknyttet vår velforening.

Trafikkfarlige områder?

Velforeningen kan kontaktes når du og dine naboer ønsker å belyse trafikale utfordringer. Dere må da gjøre en skriftlig henvendelse til velforeningen og vi tar opp saken seneste i påfølgende styremøte.

Vi har behandlet fartsgrenser, skilting og fotgjengerfelt i stor grad til nå.

Nærmiljøtiltak - søke om tilskudd?

Du og dine naboer kan søke om tilskudd hos velforeningen. Kritiansand kommune kaller dette "nærmiljøtiltak". Det kan dreie seg om f.eks. oppgradering av lekeplasser, opprydding og bortkjøring av søppel og andre nærmiljøtiltak. Også faunatiltak som beplantning, fisk og fugl er naturlige saker for oss.

. © Gimlekollen velforening 2012-2016