Årsmøte 2012

Opprettet onsdag 07. mars 2012

Årsmøtet for 2012 blir holdt 18. april kl. 19.00 i Presteheia klubbhus.

Kom gjerne med aktuelle saker nå i forkant av møtet. Forslag på nye styrekandidater vil vi også gjerne ha.

Vi ser dermed frem til at du/dere dukker opp på årsmøtet, og at vi nå går inn i en aktiv og kreativ periode sammen i vårt nærmiljø!

Vi håper så mange som mulig ser nytten av å være solidariske og betale medlemskap i velforeningen. Du er fullverdig medlem med stemmerett på årsmøtet hvis du har betalt kontingent. Den er på kr. 300,- og skal betales til kontonummer 3060.19.32497. Husk å merke med navn og adresse!
Årsmøte torsdag 20. april kl 19 på Presteheia klubbhus. Alle som har betalt kontingent kan stemme.

Alle kan bli medlem i vårt vel

Et medlemskap i Gimlekollen velforening er i dag frivillig, og koster kun kr 300,- pr husstand pr år. Bor du mellom Jegerberg og Fagerholt, så er det naturlig at du skal føle deg både hjemme og tilknyttet vår velforening.

Trafikkfarlige områder?

Velforeningen kan kontaktes når du og dine naboer ønsker å belyse trafikale utfordringer. Dere må da gjøre en skriftlig henvendelse til velforeningen og vi tar opp saken seneste i påfølgende styremøte.

Vi har behandlet fartsgrenser, skilting og fotgjengerfelt i stor grad til nå.

Nærmiljøtiltak - søke om tilskudd?

Du og dine naboer kan søke om tilskudd hos velforeningen. Kritiansand kommune kaller dette "nærmiljøtiltak". Det kan dreie seg om f.eks. oppgradering av lekeplasser, opprydding og bortkjøring av søppel og andre nærmiljøtiltak. Også faunatiltak som beplantning, fisk og fugl er naturlige saker for oss.

. © Gimlekollen velforening 2012-2016